Атестація учнів, які
закінчили 9-й клас, буде проходити на базі тієї школи, в якій вони проходять
навчання. Екзаменування проходить у письмовій формі і повинно відповідати
певним вимогам Міністерства освіти. У роботі повинні бути завдання, відповідні
рівню підготовки учнів і шкільних освітніх стандартів.
Дати, в які буде
проходити ДПА, визначаються членами педагогічної ради. Наказ за підписом
директора, затверджує дати проведення кожного іспиту, доведуть до відома учнів
не пізніше 5 квітня 2018 року. Дев'ятикласникам 2017/2018 року випуску потрібно
здавати три іспити:
українська мова;
математика;
математика;
предмет за вибором у вигляді української літератури, зарубіжної
літертури, іноземної мови, історії України та всесвітньої історії, права,
географії, біології, хімії, фізики або інформатики, а також мов національних
меншин.
Оцінки по ДПА виставляються в
журнал після річної позначки. Підсумки атестації повинні бути проставлені в
атестат про середню освіту. Вони безпосередньо впливають на середній
атестаційний бал.
При розробці квитків
для підсумкової атестації з географії вчителям рекомендовано включати в них 15
завдань різної складності. Вони повинні виявляти навички роботи з картами,
малюнками, схемами, таблицями, діаграмами, передбачати вирішення завдань і
роботу з контурними картами. Міносвіти радить учителям формувати квиток з таких
завдань:
· 10 тестів на вибір однієї правильної відповіді
з чотирьох варіантів – у них перевіряється знання географічних термінів та
понять, а також вміння працювати з різними джерелами географічної інформації;
3 завдання на визначення відповідності між поняттями, процесами і явищами;
2 тесту з сімома варіантами вірних відповідей, з яких потрібно вибрати три;
3 завдання на визначення відповідності між поняттями, процесами і явищами;
2 тесту з сімома варіантами вірних відповідей, з яких потрібно вибрати три;
· 1 завдання з практичними розрахунками (в ній
використовуються малюнки, схеми, таблиці, діаграми);
· 2 завдання з розгорнутою відповіддю на питання
– учням належить висловлювати свої думки, наводити аргументи, складати
географічні характеристики, робити висновки, порівнювати об'єкти і явища,
визначати типові риси, переваги і недоліки природних і економічних умов;
2 завдання, в яких потрібно отримати відповідь за допомогою математичних розрахунків;
2 завдання, в яких потрібно отримати відповідь за допомогою математичних розрахунків;
· 1 завдання передбачає нанесення інформації на
контурну карту та запис легенди.
Якщо іспит
проводиться в класі з поглибленим вивченням географії, рекомендовано доповнити
роботу ще одним завданням практичного характеру і одним – творчого. Звичайні
класи можуть писати роботу протягом 90 хвилин, спеціалізованих класах
відводиться 120 хвилин.
Немає коментарів:
Дописати коментар